Fotografia produktowa – jak zacząć przygodę z fotografią produktową?

Rozpoczęcie przygody z fotografią produktową wcale nie wymaga olbrzymich nakładów finansowych i budowania profesjonalnego studio fotograficznego. Świetnej jakości zdjęcia można wykonać nawet w domowych warunkach przy dość niewielkiej inwestycji. Podpowiadamy w jaki sposób przygotować się do wykonywania zdjęć produktów. Co będzie niezbędne? Wiele osób, które zastanawiają się jak rozpocząć przygodę z fotografią produktową skupia się […]

Czytaj więcej

Z jakich programów korzystać przy obróbce fotografii produktowej?

Wiedza, doświadczenie, kreatywność, pomysłowość, wspaniały sprzęt to nie wszystko, aby cieszyć się fantastycznymi zdjęciami produktów. Ostatnim etapem całego procesu jest korekta grafiki w dobrym programie do obróbki fotografii. Aplikacja stanowi swojego rodzaju zwieńczenie dzieła artysty. Osoba odpowiadająca za wizualną stronę projektu może jeszcze raz spojrzeć na swoją pracę, a w razie potrzeby poprawić kontrast, usunąć […]

Czytaj więcej

Jakie obiektywy do fotografii produktowej?

Fotografia produktowa stanowi czynnik, który w ogromnym stopniu wpływa na ostateczny odbiór konkretnego przedmiotu. Dobrze zrobione zdjęcie pobudzi wyobraźnię konsumentów i sprawi, że klienci zyskają wrażenie, że niemal dotykają konkretnej rzeczy. W rezultacie wywoła to w nich potrzebę posiadania i zainwestowania w prezentowane w grafice rozwiązanie. Jednakże na taki rezultat składa się wiele aspektów. Poza […]

Czytaj więcej

Jaki namiot bezcieniowy do fotografii produktowej?

Fotografia produktowa wymaga profesjonalizmu w pełnym możliwym tego słowa znaczeniu. Nie można sobie w tym przypadku pozwolić na bylejakość, bo za takie podejście zapłaci się i to z dużą szkodą dla firmy oraz jej portfela. Zdjęcia wymagają wiedzy, doświadczenia, a także solidnego sprzętu, a także kilku istotnych akcesoriów. Doskonałym przykładem jest namiot bezcieniowy. Sprawdź, jak […]

Czytaj więcej

Zdjęcia w social mediach i ich wpływ na rozpoznawalność marki

Social media mają ogromną moc docierania do szerokiego grona odbiorców. Dzięki nim można nawiązać kontakt z klientami mieszkającymi na krańcu świata. Co więcej, pomagają one w budowaniu relacji pomiędzy firmą, a społecznością. Ludzie mogą wyrażać swoje opinie, udostępniać informacje o produktach, a organizacja na ich podstawie może modyfikować ofertę i lepiej dostosować ją do wymagań […]

Czytaj więcej

Jak zdjęcie wpływa na sprzedaż?

Dzisiaj liczy się czas. Ludzie ciągle, gdzieś się spieszą, pędzą w nieznaną przestrzeń ku tworom produkcji masowej. Cierpliwość to w wielu przypadkach naprawdę zapomniana cecha. Z tego względu konsumenci, gdy robią zakupy w sklepach internetowych, z treści wyłapują najważniejsze informacje, aby ogólnie dowiedzieć się, o co chodzi i jakie cechy posiada konkretna rzecz. Więcej wagi […]

Czytaj więcej

Jaki wpływ na odbiorcę ma fotografia produktowa?

Większość ludzi kupuje „oczami”. Nawet najlepsze teksty, najbardziej chwytliwe hasła reklamowe i treści poruszające serca nie są w stanie osiągnąć takiego efektu jak dobre zdjęcie produktu. Przy braku fotografii wiele osób nawet nie zadaje sobie trudu, aby zapoznać się ze szczegółami. Zwyczajnie pomija ofertę i przechodzi dalej. Dlatego sprawy związane z wizualizacją i grafiką stanowią […]

Czytaj więcej

Fotografia produktowa pod e-commerce

Podczas zakupów stacjonarnych klient może zobaczyć produkt, przymierzyć, dotknąć i ocenić. Natomiast w sieci pewnych rzeczy nie da się zrobić i trzeba zastąpić je wyobraźnią. Większość populacji ludzkiej to niestety wzrokowcy. W rezultacie w ich przypadku zmysł ten skupia się na treści wizualnej strony i pomija, albo odkłada na dalszy plan komunikaty tekstowe. Dlatego grafika […]

Czytaj więcej

Fotografia produktowa

Fotografia produktowa Termin fotografia produktowa to określenie używane w marketingu i reklamie. Jest to dziedzina sztuki fotograficznej, w której obraz zarejestrowany przez aparat, przedstawia wybrany wyrób, przeznaczony do sprzedaży.   Popularna od wielu lat fotografia produktowa dzieli się na kilka rodzajów, w zależności od jej przeznaczenia. W branży reklamowej i marketingowej, wykorzystuje się fotografię packshot, […]

Czytaj więcej